Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
- Sekretariat szkoły czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 15.00
- Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się drogą elektroniczną, pisemną, telefoniczną, słowną.
- W szkole obowiązuje system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt i dodatkowo prowadzony jest dziennik korespondencyjny.
- Korespondencję przyjmuje sekretariat, rejestrując ją w dzienniku korespondencyjnym i przekazuje pocztę dyrektorowi szkoły do zadekretowania lub osobom upoważnionym. Następnie sekretariat rozdziela korespondencję pracownikom szkoły oraz osobom funkcyjnym.
- Wysyłanie i doręczanie pism: sekretariat lub osoba odpowiedzialna przekazuje korespondencję odbiorcy drogą listowną, elektroniczną lub ustną.
- Sprawy w szkole załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Stan załatwianych spraw
Sprawdzanie stanu sprawy.
Sprawy w szkole załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Ponadto Sekretariat szkoły udziela telefonicznej informacji o możliwości i terminie spotkania z dyrekcją, pedagogiem szkolnym oraz nauczycielami.